tisdag 23 februari 2010

Ledig Tisdag

Idag är jag ledig...jättemycket att göra ,(som vanligt) storstädning efter Mozart...han mår lite bättre nu,trots allt.men det tar ju minst tre veckor till innan han är helt okey!

Nu ska jag börja att äta något som heter "Krillolje kapslar" ska vara bra mot mycket...nåja det skadar ju inte att pröva..i tre månader..!känner jag att de hjälper så fortsätter jag med dem..!

Här har vi "svin"kallt -25 och massor av snö--,men just nu tittar solen fram ,det är faktiskt mycket vackert ute nu!
Vi ska börja med ett nytt schema nästa vecka ..så det lär väl ta sin tid innan man kommer in i det antar jag!

ja ..just nu väntar jag på dottern vi ska iväg och handla..dumt att ta var sin bil,idenna kyla,det är då bättre att åka med varandra ..Oj så klok jag är eller hur? *skratt*

ha det gorr mina vänner ..! Våren kommer ..var så säker..:)

"den som saknar humor..har det inte för lätt"

4 kommentarer:

  1. Mary-Louise
    Jodå visst kommer våren,men den tar nog
    längre tid på sig detta året.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Säg inte det..när det väl börjar tina så går det fort..I dag i Expressen stod det att våren är på väg :)Fast det tror ju inte jag förståss

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-L!
    Inte lätt att börja med nytt schema. Det tar tid innan anär inkörd på det. Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Ja raggmunkar och fläsk är gått,fast jag
    haft en döperiod nu...men jag tror jag fick
    aptiten tillbaka igen.
    Ja har inte Kojiki gjort det fint ingen snö här inte*ler*
    Nu bara längtar man.
    Så skönt att Mozart börja friskna till,ja det är
    ett krävande jobb du har.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera