onsdag 10 februari 2010

Tidig morgon..

Som vanligt så vaknade jag tidigt,naturligtvis när jag ska ut och jobba inatt..!!!Äsch ..får lägga mig en stund på e.m. det är bara -10gr nu på morgonen.."rena vårvärmen" *L*
Ja,nu är det i mitten av Februari..visst har det gått fort.hinner knappt med.!
Jag håller på att Rensa Kroppen från "gifter" dricker något "konstigt" varje dag, som ska blandas med vatten ,upp till två liter,ja,det kan ju inte alls skada om det nu fungerar..det återstår att se!

Igår så hade jag alla barnbarn här på pannkaksfest..oh, så de åt ,de skulle tävla vem som åt mest..! Naturligt vis ,var det han som tävlar i slalom..nåväl .huvudsaken var ju att de hade trevligt och blev mätta! Sen var en av tjejerna ute på "nätet" på min dator...Åh.."herreje" jag höll igår kväll ,aldrig på få någon ordning på datorn efter det! Jag kunde inte logga in .m.m. satt en bra stund innan jag kunde fixa till det igen!(så är det med barnbarn) *skratt*
Iallafall var det roligt, att ha alla här,blir inte så ofta,de har ju så mycket omkring sig,med alla olika Träningar inom olika sporter m.m.så tiden vill liksom inte räcka till!

Nu ska jag jobba två nätter,..håller på med semester listorna på jobbet...min semester blir iår från dn 21/6..till den 25/7..härligt det är första gången på flera år som jag blir ledig över Midsommar,så det ser jag fram emot...Ja,man måste ju ha något att se fram mot ,när det är vinter och kallt...!

Nu ska jag ta en kopp kaffe,..det kan man ju inte vara utan..

"ta vara på glädjen i livet" när den kommer.för den är så flyktig...

glöm ej att le...... ha det..


9 kommentarer:

  1. Mary Doris Louise Bolstad VARFÖR BLIR ORDET HANDLED::ORDET HANTERAS:??????Har hänt nu fyra ggr...!
    för 58 minuter sedan · Kommentera ·GillaSluta gilla

    Britt-Marie Bruman Men när jag läser det, så står det handled. varenda gång. Det såg konstigt ut, när du först skrev handled och sedan att det skulle stå - handled...

    för 38 minuter sedan · Mary Doris Louise Bolstad Visst men jag har ju aldrig skrivit det ordet...???Ont i Handleden skrev jag ju! ...man kan ju bli tokig för mindre...

    SvaraRadera
  2. Som du ser: Vi andra ser ordet "handled", men du själv ser tydligen något annat..

    SvaraRadera
  3. Nädu .Fick meddelande från Facebook..de hade oxå sett att det blev fel i stavningen..fick rådet att uppgradera min sida ..måste även rensa ...kan vara en s.k.(mask)

    SvaraRadera
  4. Ja hos dig ja. Men vi andra såg inte felstavningen. Det är det jag menar.

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Det var inte många minusgrader ni har
    trots du bor så långt upp.
    Nej det blev igen stril,utan han köpte bara ett slutstycke till kranen,du vet nog vad jag menar.
    Ja det tycker jag också.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Mary-L!
    Det är inte lätt detta med rättstavning. Vi har haft 7-9 minusgrader här mina hemtrakter, mycket snö har vi också uppemot halv-metern är det nog.
    God Natt och Sov så Gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Hej Mary-Louise!
    Satt och tog bilder men de blev inte bra så jag ska ta om dem.jag tror det är en rätt som tilltalar dej.
    Ja det är ett slitsamt jobb du har.Skönt att du får vara fri ett par sammanhängande dagar så du
    får vila ut.
    Nja jag hade en sådan huvudvärk igår och den har suttit i så jag har även värken idag också, men den ska väl ge med sig.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Mary-Louise!
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera