onsdag 3 mars 2010

Kallt

Hu så kallt det är -14 och massor av snö..det verkar aldrig ta slut..men så småningom så gör det det ändå:) Ska nu iväg på ett s.k.Lönesamtal..vad det nu ska tjäna till de säger ju bara att det finns inga pengar till sånt,bara till s.k. konsulter som kommunen hyr in här..och det är inte lite pengar det rör sig om ,vill jag lova!

Längtar så till semestern iår börjar jag den 20/6 och fem vevkor framåt ..då blir det måla av här.(har jag bestämt) Ops tiden går ...måste "dra" nu ..ha ...det...

"Det är tveksamt om vi kan hysa gott inför framtiden....därför måste vi stiga in i framtiden med gott mod "

see you.........

7 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Trassel på linje?Hur kan det komma sog att det inte ville komma fram?Jag sökte på Lindes också.
    Men så har vi varit runt lite i hårfrisörbutiker och frågart en hade en vikkan
    men så försökte jag även hos min frisör derls ville jag fråga hur länge sen jag varit där 7 veckor kan du tänka dej var bli tiden av?
    Så frågade jag om kam men de hade inte fårtt sådan jag var ute efter men hon rekomenderade
    färghandeln,så sambon gick in där och hörde för det är så attans halt rena isen på sina ställen de hade men en vikkam blev det jag får nöja mej med det.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Sol och minus 5 hos oss idag.

    Förstår du längtar till semestern. Vad hade du tänkt dig måla? Tånaglarna liggandes i en hängmatta hoppas jag ;-).

    Trevlig helg!

    Kram från oss

    SvaraRadera
  3. Jasså Agath det blev ingen kam då? Ja det är förargligt när man inte hittar det man vill ha ,eller hur ha en bra söndag iallafall ..kram!

    SvaraRadera
  4. Tjena "suss" hihi du är rolig du::*skratt* nja måla tånaglarna ska jag visst oxå göra..men nu är det "Fartun" på framsidan an huset ,som ska få sig en liten renovering.Ja vet nu äntligen hur det ska vara där ..och då kan inget stoppa mig ..:)Ska snart iväg till jobbet ..ha en bra Söndag kramar..!

    SvaraRadera
  5. Hmm...Farstun ska det ju stå *fniss*

    SvaraRadera
  6. Hej, det är inte så lätt med stavningen när fingrarna inte hinner med. Ha ett bra arbetspass.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nädu Starry..tanken går ju mycket fortare än mina fingrar HIHI hoppas du mår någorlunda bra ..kram!

    SvaraRadera