torsdag 4 februari 2010

SNÖ,SNÖ...

Snö och åter snö..Vi håller fullkommligt på att snöa in här! Stora flingor dalar ner tätt tätt....men så är det nog lite överallt nu i vårt avlånga land. Frosty Vi blev lovad att det inte skulle snöa idag...? men istället så har det tilltagit ännu mer..ja det är helt otroligt! :) Snöröjningen hinner inte alls med att ta undan,så det blir till att "plumsa" fram,dit vi ska!

Våren är såå långt borta ,men rätt som det är så kommer den så småningom, Det är bara att Gilla Läget! :)
Nu ska jag lägga mig på "spikmattan" det "funkar" bra tycker jag ..kanske inte på alla som har testat ...men på mig iallafall..
(tron kan ju försätta berg ,eller hur? )

Ha det bra ..i ovädret...!

Glitter Kitty





5 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja just nui så jobbar du väl.
    Ha det gott vilket du än gör.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Tack Agath idag är det Söndag och jag ska snart iväg till jobbet "håhåjaja" *skratt' ha det så bra vi hörs! kram!

    SvaraRadera
  3. Idag är det ju toppenväder! Din sol är framme =)

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det kul med bröllop? Vilket ägg menar du? Ibland skickar man presenter, som inte kommer in i farmville. Har ingen aning om varför. De enda som kommer fram är de man skickar innifrån sina "freeg gifts" när man är inne i själva farmville.
    Övriga äg, som man tar "Hatch an egg" förvandlas till presenter. Men det var nog inte de äggen du frågade om va? Fraåga Maja. Hon är nog västa experten =)

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Inget jobb idag?
    Ja du är kul du bra att du tänker på att jag ska vara snäll på söndag.
    5 dagar till jag ska vara snäll*ler*
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera