tisdag 16 februari 2010

Mozart

Åh..stackars vår Mozart..:( han har blivit !kastrerad, idag)...har så ont så och en stor tratt runt huvdet..så att han inte ska slicka sig på såret...imorgon så ska vi börja att ge honom tabletter för värk m.m. vi fick inte ge honom det idag ..enligt Vetrinären..förhoppningsvis så ska han nu bli lugnare och inte så stressad på alla tikar som bor här runtomkring!

Annars är allt sig likt här solen har varit här idag igen,men det ska visst bli snö imorgon,igen

Nä..nu måste jag trösta voven ..ha det så länge.....Jag har just nu "jäkligt "ont i min arm/axel som blev felopererad....

"Smärta är personilg och svår att beskriva .." det är bara så....

3 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Stackars Mozart att han har varit så stressad.
    Hoppas att han får gå en lugnt promenad med matte eller husse snart.

    Nej jag har inte varit på något
    bra humör i dag.Jag la in en
    cheesecake i alla fall.Alltid något.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Hoppas du har mindre ont idag än igår.
    Jag önskar dej en så trevlig Onsdag du kan ha.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Stackars Mozart. Jocke hälsar och beklagar ;-).

    Hoppas det blir lugnare för vovven nu.Vet hur det är,Jocke helknasig ibland av alla lukter när vi är ute.

    Här utlovas mer snö till natten.

    Kram från oss / Suss

    SvaraRadera