lördag 13 februari 2010

Lördag=tvättdag!

Idag är det fullt upp,massor av aktiviteter på sta´n,Har aldrig sett så mycket folk ute,Vädergudarna är på sitt bästa humör. tur för de som fixar lite kul ute..härhemma så är det tvättdags,får passa på när jag är ledig!

Kollade nyss på travresultatet , bara två rätt,hmmm,det vill sig inte alls,nu tror jag att vi slutar med att spela,vi är några på jobbet som varje vecka gör det,men aldrig blit det någon vinst inte..:(
Nj detta går inte för sig, att sitta vid datorn,måste rusa vidare..ha det så länge.

"Man kan aldrig lära sig att krypa" När ens drift är att flyga!

7 kommentarer:

  1. Tittar in för att säga HEJ!

    Här har jag tvättdag varje dag *skratt*. Det tråkiga är att vika och sortera.

    Trevlig Lördagskväll!

    Kram från mig / Suss

    SvaraRadera
  2. Mary-Louise!
    Ingen sol här men ändå -8 grader
    nu tror jag det är 13 grader,men
    så är det ju kväll också.
    Ja du har väl jobbat inte sant?
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Ja jag förstår Fuschia..tre killar (4) *fniss* då blir tvätt ..varja dag eller hur ha det fint ändå kramar!

    SvaraRadera
  4. Hej Agath...nej jag är ledig denna helg,men ändå så tycks tiden inte räcka till :)SOLEN skiner idag IGEN -11gr ha en fin alla hjärtans dag många kramar till dig!

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Inte detta utan det som jag la in ett par timmar senare.
    Varma kramar.

    PS:Jag gjorde en miss när jag frös in
    kotlettspjäll så vek jag den antagligen
    för att få plats i påsen,så jag beräknade stektiden.
    Kramar igen

    SvaraRadera
  6. Du fattar visst. Cafe W om du provat lite grann. Klicka bara på den lilla symbolen av en stol, längst ner till vänster. Då kommer lfera symboler fram under den. KLicka på bordet, så får du fram en massa bord att väla mellan. Jag valde de billigaste borden och stolarna från början, så får man byta upp sig när man börjat tjäna in lite pengar. Du klickar bara på den möbel du vill ha och "drar upp" den till dit café. LIkaså om du ska ta bort bord. klicka och dra ner bordet till menyn där man köper alla bord. Det lagras där ifall du vill använda detm senare. Alternativt, dra dem till kassaaparaten, för försäljning.

    SvaraRadera
  7. Stavningen var ju bra, ser jag... Lite omkastade bokstäver. Ibland har jag hoppat över nån bokstav, men jag tror nog du fattar ;-)

    SvaraRadera