fredag 19 mars 2010

i slutet av MARS

Ja,nu närmar sig April..sommar tid till helgen ,nu är det mycket att göra här framöver..målning m.m. och nytt schema på jobbet..jag tycker att jag aldrig är hemma..men tänker ändå på positva saker..som att jag har semester tidigt,ja tidigt och tidigt.den 21/6 och fem veckor framåt..men ändå ,så känns det skönt att tänka på den stundande ledigheten!

Vi har massor av snö kvar..allt tar sin tid .Mozart ..(hunden) som har blivit kastrerad är nu helt ok. men det tog sin lilla tid..Han var ju Kärvänlig förut ,men nu vill han hela tiden vara uppi mig och kramas..(stor som han är ) *L*
Nä det är nu dags att skutta ut till Pärlan (bilen) och dra iväg till jobbet...ha en fin helg alla ni som är lediga ..!

" Den som är missnöjd" Finner aldrig någon bekväm fåtölj....!

5 kommentarer:

  1. Hej Mary-L!
    Jag är så nyfiken. Var hittar du alla dina ordspråk?

    Här där vi bor har den sistlidna veckan med plusgrader och sol tagit hårt på snötäcket. Det är skönt.

    I dag såg jag en liten flock på ca 10 stycken STARAR utanför vårt köksfönster. Hoppas att natten blir lugn. Nu ska jag sova;-))
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. HIHI en hel del hittar jag på själv,men annars så finns det en litn bok som heter. "KLOKBOKEN" Bl.a sa alltid min Farmor:Om man var "lessen" "Låt aldrig sorgen nå längre upp än til "knäna", mycket har jag läst mig av henne! ha det gott vi hösrs!

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Ja men han har ju kämpat på,titta bara när Lasse Brandeby var med han gjorde ju inget alls,Willy har ju i alla fall försökt.
    I kväll börjar körslaget och då är Mojje med
    minns du honom som fick avbryta Let´s Dance
    för han blev sjuk.Hoppas han har bättre tur denna gången.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Nej jag såg inte den för jag såg Firewall med
    Harrison Ford.Det är ju så dumt man måste välja
    man kan inte se en och spela en....Hoppas den
    svenska Millenium var bra,det går visst i 6 delar.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Inget vidare,vi såg solen men inga kort blev
    tagna ändå,men jag har varit med sambon i Lidköping fast jag inte ville.Ja det är ju dags
    för det igen,denna gången ska jag inte vara sen.
    Och mitt lilla barnbarn fyller snart år.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera