söndag 28 mars 2010

Äntligen....!

Åh...äntligen ,är jag bra i magen ...har legat i Magsjuka i hela fyra dagar...men nu är det över! man blir ju lite "skakig" i sina ben ,efter en sådan "Pärs"

Ja,det om detta...Vi har inget fint väder här..det småsnöar,och är helgrått, Så än Lyser våren med sin frånvaro..Fast vi brukar ju inte ha Vår i Mars månad heller för den delen. Men visst blir man lite otålig,denna årstid..

Ja,nu är det Påsk till veckan usch,jag jobbar hela långhelgen då:( fast det ger ju bra med pengar förståss:)
Annars så "pinnar" allt på som vanligt här..Jag såg andra avsnittet igårkväll på Millenium..den var faktiskt jättebra...hoppas nu att de andra två filmerna kommer på T.V oxå!

!"T.V:n har öppnat många dörrar...mest "kylskåpsdörrar"

Ha en fin söndag...


7 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Aj då det är därför du inte synts till,hoppas nu
    du får vara frisk,det tär hårt på kroppen de där influenserna...

    Nej jag gjorde ju inte det,satt och tittade på en komedi,jag måste ju dela med mej vet du.
    Ja vi får se hur dagen blir.Kanske får jag min promenad idag.Vi får se.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Ja visst...har inte alls haft lust aTT SKRIVA NÅGOT..men det blir snart bättre med det oxå,Ha det gott vi hörs kram..:)

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Bara jag som tittar in och
    vill önska dig en riktigt
    Glad Påsk.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Fy,magsjuka är INTE kul. Hoppas du mår helt OK nu.
    Och jobba hela påskhelgen...Hoppas du hinner fira lite,och få vila.

    Påskpuss från oss

    Suss

    SvaraRadera
  5. Det jag skrev "fastnade inte".

    Hoppas du får en jättefin påskhelh,trots jobb.

    Magsjuka aldrig kul.

    Påskpuss från oss / Suss

    SvaraRadera
  6. Hej Mary-L!
    Usch, det var inte roligt. Millennium-filmerna är i sex delar som ska visas på TV. Jag ska/har spelat in dem, Jag gjorde så med Arn-filmerna ockkså, spelat in dem, alltså. Krya på dig och ha de så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Mary-Louise!
    Det kom fram...
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera