tisdag 13 april 2010

Hallo på er...hur har ni det i VÅRvärmen? visst är det härligt när solen skiner..Ja,jag blir helt lyrisk:) hinner inte sitta här så mycket ,men jag tittar in då och då..ska ut på middag ikväll med jobbet.alltid kul!
Om två veckor ,så kommer JAG att riva ner och spackla/måla ute i min farstu..har äntligen kommit till skott...men jag vet ju att det kommer att gå sakta för jag har så förfärligt ont i mina armar och händer,men nu ska det bli gjort ,jag får bita ihop..för snyggt ska det bli :)
Ha det gott .....

"Hemligheten" bakom framgång, är gott självförtroende"

7 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Det tar lite tid att sparka igång sas,
    för varje steg känns i ryggen,men jag
    gick väl en ½ timme så kom sambon och
    hämtade mej.Men sen på hemvägen bad jag
    att bli avsläppt lite efter kyrkan så gick
    jag den biten hem.Inte blev det så hemskt mycket,men om man tänker på lång bortovaro
    från mina promenader får jag nog vara nöjd
    ändå.Nej bra känner jag mej inte,men jag får
    ta en dag i sänder.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-L!
    Har du ingen som du kan be om hjälp? Vad gör din sambo? Njut av vårsolen och ha det riktigt gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Agath det lilla är bra nog ,eller hur..?

    Starry ..min sambo är ju dålig han har hjärtfel samt nåt vaj med sina njurar ingen ork har han heller ..Läkarna här uppe är inget att ha...bara idioter. innan Roger blev sjuk var han Sjökapten i många år...sista året var det data världen han höll på med...ser att han lider att inte kunna något numer,som alltid ha varit en arbetsmyra..han är 65 år..Han blev sjuk ett år efter sedan jag köpte huset typiskt eller hur?? men det finns de som har det värre ..man måste tänka possitivt ..ha det gott kramar till er båda :) ( huset är svårsålt ,för mycket att göra här )men det är charmigt ändå!

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-L!
    Då förstår jag. Han måste ha mycket att berätta! om alla sina varv runt jordklotet eller längs rutten han styrde sitt fartyg.

    Min yngsta bror gick på sjömanskola för han vill ut på sjön. När han skulle ta examen och måste lämna hälsointyg så för han inte ta annan hyra än på nordsjön pga tarmvred han haft som liten och tonåring och äldre. Det var en besvikelse för honom. Ha de gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Som jag sa till dej häromdagen så ska jag till
    droppin röntgen på tisdag,läkaren tror att det
    är något brott i handleden inte i tummen.
    Kramarom

    SvaraRadera
  6. Hej Mary-Louise!
    Ja det är väl det ,en du har ju ditt jobb
    som också tar din tid.
    Handen är samma skit,jag har så ont bitavis
    att skala potatis är en mardröm just nu.allt
    där jag måste använda tummen.Men jag får väl
    se på Tisdag då jag ska på droppin röntgen.
    Spå ni har lite snö kvar,Mary-Louise hur långt
    är det mellan ditt och Dallarna eller de ligger inte åt samma håll?
    Ugnsrostade rotfruker över huvudtaget är gott,men det är bara jag som gillar det här,förrutom mina barn.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag med dina gäster.
    Kramar

    SvaraRadera